tirsdag 26. februar 2013

Body på vei

Har mange prosjekter på gang for tiden, og føler at det går alt for sakte! Farten på strikkinga ikke var helt optimal i det siste, men nå begynner det å ta seg opp igjen. Begynte med en body str. 62/68 i mørk lilla merinoull. Tenkte å ha to rader med trykknapper mellom beina, sånn at man kan justere ettersom babyen vokser. Husker jeg hadde en slik til min jente da hun var mindre og det var veldig praktisk. Denne bodyen skal matche de lilla vottene og halsen jeg la ut for ikke så lange siden. Har laget en hullrad på magen, som jeg skal tre et silkebånd gjennom, og rett under der igjen, skal jeg prøve å strikke en liten skjørt-/blondekant. Nusselig! Må også ha vrangbord ved åpningen til beina, sånn at den blir elastisk nok.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar