lørdag 12. oktober 2013

En liten oppdatering er på sin plass

Nå kommer jeg endelig ut av dvalen. Det er jo evigheter siden jeg oppdaterte bloggen! Det er absolutt ikke fordi jeg har sluttet å strikke. Heller tvert om. Har så mye å strikke, at jeg ikke har fått tid til å legge det ut.

Det er ikke alt jeg har husket å ta bilder av heller, før jeg sendte det av gårde i hui og hast. Blant annet en Mariusgenser i alpakka. Noe av det jeg faktisk husket å ta bilder av er denne Marius selekjolen i Drops alpakka. Den er strikket med dobbel tråd, pinne nr. 3,5 og 4. Knappene fra Panduro passet perfekt! Kjolen er strikket i str. 1 år, med noen cm. ekstra i lengden. Tusen takk til min hyggelige kunde!!




Et par sokker str. 38. Disse er strikket i Mor Aase Superwash ull. Syntes at fargetonene harmonerte så godt sammen. Mønsteret fant jeg på Drops sin nettside.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar