torsdag 17. januar 2013

Knapper!

For noen dager siden var jeg en tur på Panduro for å se etter noen knapper til en strikket kjole. Synes ikke det var noe som passet av de småposene som hang der. Tenkte at siden jeg sikkert kommer til å trenge flere knapper, så kunne jeg egentlig bare kjøpe en av de store pakkene med masse forskjellige knapper og håpe på at det var noen stilige inni der.

Da jeg åpnet pakka og tømte alle knappene utover bordet, kjente jeg bare en bølge av inspirasjon komme! Så masse flotte knapper i utrolig knæsje farger, her kan man jo lage alt mulig rart! Var tydeligvis ikke bare jeg som likte de nye knappene..


Heisann, hva er dette...

...tror jeg bare....

Tar den!

<3 <3

Her er alle knappene tømt ut på bordet. Jeg telte kjapt over og det var mer enn 150 knapper. Noen er det bare en eller to av, mens andre er det opp til ti stykker av samme knapp.



Et lite utvalg av knapper i posen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar